Anàlisi del consum ecològic organitzat: buscant sinergies amb el comerç just i altres àmbits del consum responsable

on

analisi_consum_ecologicAnàlisi del consum ecològic organitzat: buscant sinergies amb el comerç just i altres àmbits del consum responsable
Aspectes pràctics d’algunes experiències
2012
Institut d’Economia ecològica i ecologia política, Xarxa de consum solidari Espacio por un comercio justo

Anàlisi que inclou el desenvolupament d’aquests aspectes:

  • Productes, proveïdors i criteris de compra.
  • Relació directa entre qui produeix i qui consumeix.
  • Acció política per la sobirania alimentària.
  • Model organitzatiu, participació i presa de decisions.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s